본문 바로가기
좌니베어 취미/내맘대로 번역

[해외 CCM] CAIN - Now That I Know You (가사/번역)

by 좌니베어 2023. 11. 26.
728x90
SMALL

 

CAIN - Now That I Know You

CAIN - 이제 당신을 압니다

 

Remember when we met
I was such a mess
Lost and broken

우리가 만났던 때를 기억합니다.

나는 망가졌고

길을 잃어버린 채 무너진 상태였습니다


But now, just look at me
Honestly, I've never been more open

그러나 지금, 나를 보세요

솔직히 말해서, 지금 더 오픈한적이 없습니다.

Oh-oh-oh, oh


And I'd like to think the greatest part
Is that I'm seeing You for who You are

그리고 이제 생각하기를

최고의 순간은 당신이 누구인지를 내가 보는 것입니다.

Now that I know You
The storm that used to take me out is just a gentle rain falling down

이제 당신을 알고 있으니

나를 데려가려던 폭풍은 이제 가랑비일뿐입니다


Now that I know You
The dark that used to scare me then is now Your shadow I am hiding in

이제 당신을 알고 있으니

나를 무섭게 하던 어둠은 내가 숨고있는 당신의 그림자입니다.


Oh, I know me
Now that I know You

나는 나를 알고 있고

당신을 알고 있습니다.

The change in me
It's plain to see
Such a miracle

내 안의 변화는 당연한 것이고

기적입니다

And now I'm wide awake
And unafraid, everything's so beautiful
So beautiful

이제 나는 활짝 깨어있으며

두렵지 않고 모든 것이 아름답습니다.

아름답습니다.

Now that I know You
The storm that used to take me out is just a gentle rain falling down

이제 당신을 알고 있으니

나를 데려가려던 폭풍은 이제 가랑비일뿐입니다


Now that I know You
The dark that used to scare me then is now Your shadow I am hiding in

이제 당신을 알고 있으니

나를 무섭게 하던 어둠은 내가 숨고있는 당신의 그림자입니다.


Oh, I know me
Now that I know You, oh

나는 나를 알고 있고

당신을 알고 있습니다.



Oh-oh-oh, oh-oh, oh
And now I know the greatest part
I found myself in who You are

이제 내가 가장 중요한 부분을 알고 있습니다

당신이 누구인지 나는 알게 되었습니다.


Now that I know You
The storm that used to take me out is just a gentle rain falling down

이제 당신을 알고 있으니

나를 데려가려던 폭풍은 이제 가랑비일뿐입니다


Now that I know You
The dark that used to scare me then is now Your shadow I am hiding in

이제 당신을 알고 있으니

나를 무섭게 하던 어둠은 내가 숨고있는 당신의 그림자입니다.

 

728x90
LIST