본문 바로가기
좌니베어 취미/내맘대로 번역

[해외 CCM] Brooke Ligertwood - Honey in the Rock (가사/번역)

by 좌니베어 2023. 11. 1.
728x90
SMALL

Brooke Ligertwood - Honey in the Rock

Brooke Ligertwood - 바위 속의 꿀

 

[Chorus]
There's honey in the rock
Water in the stone
Manna on the ground

바위속에 꿀이 있고

바위 속에 물이 있으며

땅 위에는 만나가 있습니다.


No matter where I go
I don't need to worry

내가 어딜 가든지

두려워할 필요가 없습니다.


Now that I know
Everything I need You've got

내가 필요한 것은 당신이 가지고 있다는 것을

난 이제 알아요


There's honey in the rock

바위 속에 꿀이 있습니다.



[Verse 1]
Praying for a miracle
Thirsty for the living well
Only You can satisfy

기적을 갈망하고

당신만이 채워줄 수 있는

생명의 물을 기다립니다.



[Verse 2]
Sweetness at the mercy seat
Now I've tasted, it's not hard to see
Only You can satisfy

속죄소의 달콤함

이제 맛봤으니 보는 것은 어렵지 않습니다.

오직 당신만이 채워줄 수 있습니다.

[Refrain]
There's honey in the rock
There's honey in the rock
There's honey in the rock
There's honey in the rock (Yеah)

바위 속에 꿀이 있습니다.

바위 속에 꿀이 있습니다.

바위 속에 꿀이 있습니다.

바위 속에 꿀이 있습니다.

[Verse 3]
Freedom where the Spirit is
Bounty in thе wilderness
You will always satisfy, yeah

성령님이 계신곳에 자유함이 있고

광야 속에 풍요함이 있습니다.

당신은 언제나 만족할 것입니다.

[Chorus]
There's honey in the rock
Water in the stone
Manna on the ground

바위속에 꿀이 있고

바위 속에 물이 있으며

땅 위에는 만나가 있습니다.


No matter where I go
I don't need to worry

내가 어딜 가든지
두려워할 필요가 없습니다.


Now that I know
Everything I need You've got

내가 필요한 것은 당신이 가지고 있다는 것을
난 이제 알아요

[Post-Chorus]
There's honey in the rock

바위 속에 꿀이 있습니다.


Purpose in Your plan
Power in the blood
Healing in Your hands

당신의 계획안에 목적이 있고

보혈 속의 힘이 있으며

당신의 손에는 치유함이 있습니다.

 

Started flowing when You said it is done
Everything You did's enough

당신이 끝났다고 했을때 흐르기 시작했습니다.

당신이 한 모든 것이 충분합니다.

[Bridge]
I keep looking, I keep finding
You keep giving, keep providing

난 계속 둘러보았고 찾아왔으며

당신은 계속 주었고 제공하였습니다.


I have all that I need
You are all that I need

내가 필요한 모든 것을 내가 가졌으며

내가 필요한 모든 것이 바로 당신입니다.


I keep praying, You keep moving
I keep praising, You keep proving

내가 계속 기도했고 당신은 움직이셨습니다.

내가 계속 찬양했고 당신은 계속 증명하셨습니다.


I have all that I need
You are all that I need

내가 필요한 모든 것을 내가 가졌으며

내가 필요한 모든 것이 바로 당신입니다.


I keep looking, I keep finding
You keep giving, keep providing

난 계속 둘러보았고 찾아왔으며

당신은 계속 주었고 제공하였습니다.


I have all that I need
You are all that I need

내가 필요한 모든 것을 내가 가졌으며

내가 필요한 모든 것이 바로 당신입니다.


I keep praying, You keep moving
I keep praising, You keep proving

내가 필요한 모든 것을 내가 가졌으며

내가 필요한 모든 것이 바로 당신입니다.


I have all that I need
You are all that I need

내가 필요한 모든 것을 내가 가졌으며

내가 필요한 모든 것이 바로 당신입니다.


I have all that I need
You are all that I need, yeah

내가 필요한 모든 것을 내가 가졌으며

내가 필요한 모든 것이 바로 당신입니다.



[Chorus]
There's honey in the rock
Water in the stone
Manna on the ground

바위속에 꿀이 있고
바위 속에 물이 있으며
땅 위에는 만나가 있습니다.


No matter where I go
I don't need to worry

내가 어딜 가든지
두려워할 필요가 없습니다.


Now that I know (I know)
Everything I need You've got

내가 필요한 것은 당신이 가지고 있다는 것을
난 이제 알아요

[Post-Chorus]
There's honey in the rock

바위 속에 꿀이 있습니다.


Purpose in Your plan
Power in the blood
Healing in Your hands

당신의 계획안에 목적이 있고

보혈 속의 힘이 있으며

당신의 손에는 치유함이 있습니다.


Started flowing when You said
It is done
Jesus, Jesus, who You are is enough

당신이 끝났다고 했을때 흐르기 시작했습니다.

예수님, 예수님 한 분만으로 충분합니다.



[Refrain]
There's honey in the rock
There's honey in the rock
There's honey in the rock
There's honey in the rock

바위 속에 꿀이 있습니다.

바위 속에 꿀이 있습니다.

바위 속에 꿀이 있습니다.

바위 속에 꿀이 있습니다.



[Outro]
Oh, how sweet
How sweet it is
To trust in You, Jesus

얼마나 달콤한지

예수님 당신을 믿는 다는 것이

얼마나 달콤한지요


Oh, how sweet
How sweet it is
To trust in You, Jesus

얼마나 달콤한지

예수님 당신을 믿는 다는 것이

얼마나 달콤한지요


Oh, how sweet
How sweet it is
To trust in You, Jesus
To trust in You, Jesus
We trust in You, Jesus

얼마나 달콤한지

예수님 당신을 믿는 다는 것이

얼마나 달콤한지요

예수님 당신을 믿습니다.

728x90
LIST