본문 바로가기
좌니베어 취미/내맘대로 번역

[해외 CCM] Ben Fuller - If I Got Jesus (가사/번역)

by 좌니베어 2023. 9. 23.
728x90
SMALL

https://www.youtube.com/watch?v=8p6lgcuZemY 

Ben Fuller - If I Got Jesus

Ben Fuller - 만약 내가 예수를 얻었다면

 

[Verse 1]
I've had a dollar to my name
I've had friends that walked away
And I've even lost myself a time or two

내 이름으로 1달러를 가진적이 있었죠

나를 떠나간 친구가 있었어요

내 자신을 잃어버렸던 적이 있었죠


There were bridges crossed and burned
But through all the wreckage I have learned
There is one thing that I can never lose

건너편에 불탄 다리가 있었지만

그걸 통해 배운게 있어요

내가 절대로 잃어버릴 수 없는 한가지가 있다는 것을요



[Chorus]
If I got Jesus
I've got all that I could ever need

만약 내가 예수를 가졌다면

내가 필요한 모든 것을 가졌어요


Take the world away from me
And I'll be okay

나에게서 세상을 가져가세요

그래도 난 괜찮을거에요.


If I got Jesus
There's a hope that's living deep inside

내가 예수를 가졌다면

마음 깊은 곳에 희망이 있어요


A joy that I could nеver hide
And a safe placе to fall

숨길 수 없는 기쁨과

넘어져도 안전한 장소말이죠


If I got Jesus
I got it all, mmm

내가 예수를 가졌다면

다 가진거에요.

[Verse 2]
I've seen weakness turn to strength
I've seen failures met with grace

약함이 강함을 되는 것을 보았어요

실패가 은혜로 만나는 것을 보았어요


And it's not from what I've done, it's Christ in me
A miracle I can't explain

내가 한게 아니라 내 안에 계신 그리스도가 한것이죠

내가 설명할 수 없는 기적이에요


Oh, He's given me His Name
I'm the richest man that I could ever be

그 분이 나에게 그분의 이름을 주셨어요.

내가 될 수 있는 가장 부유한 사람이에요.

[Chorus]
If I got Jesus
I've got all that I could ever need

만약 내가 예수를 가졌다면

내가 필요한 모든 것을 가졌어요


Take the world away from me
And I'll be okay

나에게서 세상을 가져가세요

그래도 난 괜찮을거에요.


If I got Jesus
There's a hope that's living deep inside

내가 예수를 가졌다면

마음 깊은 곳에 희망이 있어요


A joy that I could never hide

And a safe place to fall

숨길 수 없는 기쁨과

넘어져도 안전한 장소말이죠


If I got Jesus

I got it all, oh

내가 예수를 가졌다면

다 가진거에요.



[Bridge]
Someday that trumpet's gonna sound
And the King of Heaven will ride upon the clouds coming down

나팔 소리가 나고

천국의 왕이 구름을 타고 내려오는 그 날에


I'll hit my knees, oh Lord, then sings my soul
"I'm going home"

난 무릎을 꿇고 찬양할거에요

"난 집에 가요"

[Chorus]
If I got Jesus
I've got all that I could ever need

만약 내가 예수를 가졌다면

내가 필요한 모든 것을 가졌어요


Take the world away from me
And I'll be okay

나에게서 세상을 가져가세요

그래도 난 괜찮을거에요.


If I got Jesus
There's a hope that's living deep inside

내가 예수를 가졌다면

마음 깊은 곳에 희망이 있어요


A joy that I could never hide
And a safe place to fall

숨길 수 없는 기쁨과

넘어져도 안전한 장소말이죠


If I got Jesus
I got it all

내가 예수를 가졌다면

다 가진거에요.

[Outro]
If I got Jesus
I got it all
Mmm, mmm

내가 예수를 가졌다면

다 가진거에요.

 

728x90
LIST