본문 바로가기
좌니베어 취미/내맘대로 번역

[해외 CCM] Jordan St. Cyr - Rescue (가사/번역)

by 좌니베어 2023. 9. 27.
728x90
SMALL

 

Jordan St. Cyr - Rescue

Jordan St. Cyr - 구조

 

[Verse 1]
Oh, I've been desperate
Cried those loud prayers

오~ 전 필사적이었습니다

큰 소리로 기도했습니다.


Like Job on his knees

Sayin', "Lord, I need more than a little help"

욥이 무릎꿇고 기도했던것처럼

'주님, 자그만한 도움보다 큰 도움이 필요해요' 라고 말이죠


I've been surrounded
Felt fear on all sides

두려움 속에 둘러쌓여있습니다.

 

Like Daniel and the lions

I know when I fight I don't fight by myself

다니엘과 사자처럼

내가 싸울땐 나 혼자 싸우지 않을 것이라고 알고 있습니다.

[Chorus]
When I needed rescue
Jesus, You came through

내가 구조가 필요할때

예수님, 당신이 오셨습니다.


Oh, in my hardest season
Your promise held true

내 힘든 시절에

당신의 약속은 지켜졌습니다.


And every time I've given in
Lord, You've proven again

That You're still my Savior now

내가 포기할때마다

주님은 당신이 나의 여전히 나의 구원자이시라고

다시 증명하셨습니다.


Jesus, You came through
Whеn I needed rescue

내가 구조가 필요할때

예수님, 당신이 오셨습니다.

[Verse 2]
It's just in Your naturе
To step in and save

개입하고 구원하는 것은

당신의 본성이십니다.


Because of You, Jesus
When I've been defeated

I know You'll pull me out of my grave

내가 패하였을때

당신 덕분에

내 무덤에서 끌어내실거라고 알고 있습니다.

 


[Chorus]

When I needed rescue
Jesus, You came through

내가 구조가 필요할때

예수님, 당신이 오셨습니다.

 

Oh, in my hardest season
Your promise held true

내 힘든 시절에

당신의 약속은 지켜졌습니다.

 

And every time I've given in
Lord, You've proven again

That You're still my Savior now

내가 포기할때마다

주님은 당신이 나의 여전히 나의 구원자이시라고

다시 증명하셨습니다.

 

Jesus, You came through
Whеn I needed rescue

내가 구조가 필요할때

예수님, 당신이 오셨습니다.



[Bridge]
You are peace within disaster

당신은 재난 속에 평화입니다.


You are calm inside the storm

당신은 폭풍속의 고요입니다.


I have seen You move

당신의 움직임을 보았고


And I believe You will do what You did before

전에 했던 것처럼 하실 것이라 믿습니다.


(You are peace)

(당신은 평화입니다)


You are peace within disaster

당신은 재난 속에 평화입니다.


(You are calm)

(당신은 고요입니다)


You are calm inside the storm

당신은 폭풍속의 고요입니다.


(I have)

(난 보았습니다)


I have seen You move

당신의 움직임을 보았고


And I believe You will do what You did before

전에 했던 것처럼 하실 것이라 믿습니다.

[Chorus]
When I needed rescue
Jesus, You came through (Jesus, You came through)

내가 구조가 필요할때
예수님, 당신이 오셨습니다. (예수님, 당신이 오셨습니다.)


Oh, in my hardest season (In my hardest season)
Your promise held true (Your promise held true)

내 힘든 시절에 (내 힘든 시절에)

당신의 약속은 지켜졌습니다. ( 당신의 약속은 지켜졌습니다.)


And every time I've given in
Lord, You've proven again
That You're still my Savior now

내가 포기할때마다

주님은 당신이 나의 여전히 나의 구원자이시라고

다시 증명하셨습니다.


Jesus, You came through
When I needed rescue, oh-oh

내가 구조가 필요할 때

예수님, 당신이 오셨습니다.


Jesus, You came through
When I needed rescue

내가 구조가 필요할 때

예수님, 당신이 오셨습니다.



[Outro]
When I needed rescue
Jesus, You came through
When I needed rescue

내가 구조가 필요할 때

예수님, 당신이 오셨습니다.

내가 구조가 필요할 때

728x90
LIST